تغییر نشانی سایت

سایت آزادی برابری به نشانی زیر انتقال یافت:
http://www.azady-barabary.net

3 comments:

Anonymous said...

به مناسبت نود و هشتمین سالروز جهانی زن، "نهضت زنان ال یاسین" وابسته به "کمیته حقوق بشر و روابط بین الملل ال یاسین" هویت خود را رسماً اعلام کرده است.
جمعیت فرهنگی – معنوی ال یاسین که اکثر اعضای آن را زنان تشکیل می دهند تا کنون محققان، نویسندگان، سخنرانان، و مدرسان بسیاری را از زنان فرهیخته به جامعه معرفی کرده، این درحالیست که اکثر زنان فعال این جمعیت مانند بسیاری از زنان عدالتخواه دیگر، تحت فشارها و محدودیت های طالبان مذهبی ایران قرار دارند یا برخی دیگر اکنون در اسارتگاه دژخیمان امنیتی به سر می برند.
احقاق حقوق پایمال شده ی تمام زنان ایرانی از جمله حق فعالیت و مشارکت برابر در امور اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، آزادی های مدنی، برابری حقوق زن و مرد از اهداف نهضت زنان ال یاسین به شمار می آید. نهضت زنان ال یاسین درصدد است، از دیدگاههای رهبر و تئوریسین بزرگ جمعیت ال یاسین –استاد ایلیا- که اکنون به جرم مبارزه با اسلام خشونت طلب و طالبان مذهبی ایران در بند 209 زندان اوین اسیر است، بهره گیرد.
اینک ما با تمام فعالان حقوق بشر و بالاخص فعالان حقوق زنان اعلام هم پیمانی کرده و برآنیم که همراه یکدیگر به تمامی ظلم ها و بی عدالتی ها پایان دهیم.
www.nehzatezanan-elyasin.com

Unknown said...

به کدامین گناه؟
چرا باید جوانانی مانند پیمان فتاحی (استاد ایلیا) تحت فشار و ظلم قرار بگیرند؟ چرا آزادی که حق مسلم هر ایرانی است از ایشان دریغ می شود؟ مگر متفکران این سرزمین چه می‌گویند و چه می‌خواهند که این چنین با آنان برخورد می‌شود؟ در کدامین نقطه از جهان، مردان را به جرم ترویج اندیشه و آگاهی به زندان می برند و شکنجه می کنند؟ در کدام نقطه از جهان، معلم تفکر را که تنها جرمش مخالفت با اسلام خشونت طلب و دینداری خشن است را شکنجه می کنند؟
مگر ایلیا چه می گوید و چه می خواهد؟

اخبار مربوط به استاد ایلیا: www.yaasin-times.blogfa.com
رزومه و سوابق فعالیتی استاد ایلیا:
http://www.4shared.com/network/search.jsp?searchmode=2&searchName=Resume-Elyasin

Anonymous said...

در زندان اوین چه گذشت www.Efshagarane-eba.blogfa.com
بخشی از شکنجه های یک جوان متفکر 35 ساله در طی 12 ماه حبس در انفرادی زندان اوین فاش شد.
حبس در زیرزمین زندان اوین، محروم شدن وی از امکان هواخوری و ملاقات، تلاش جهت خفه کردن او توسط بازجویان، شکنجه برای انکار توانایی ها و قابلیتها، اعمال فشار جهت ضبط فیلم اعترافات ساختگی، تهدید همسر و فرزندان او، تهدیدهای یک نهاد امنیتی و چک سفید به نظام و ....
برای دانلود این فیلم به وبلاگ ما مراجعه کنید